torsdag 29 januari 2009

Min hörna!

Vill ha!!! Svart lampfot, den till höger, och vit skärm, från Tine K Home





Här är min lilla hörna i vardagsrummet. Den börjar bli riktigt bra tycker jag. Bordet ska målas vitt så småningom. Det fina Myrten trädet är nyinköp och det ska bli väldigt spännande och se om jag lyckas hålla det vid liv. Är nämligen inte jätte duktig på krukväxter inomhus. Den står i mina favorit krukor från Eva Solo. Var väldigt sugen på en ny lampa från Tine K Home men plånboken tillät inte det denna månaden. Det blev en ny lampskärm på Ikea istället. Betydligt billigare =).
Krukan i fattigmans silver kommer från HouseStyle och jag säljer dem i min lilla webbutik: Hem & Hennes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!