tisdag 20 januari 2009

Välkommen till min nya blogg!

Jag är en glad tjej som har fastnat bland alla fantastiska bloggar som går att hitta i vårt avlånga land. Blev så inspirerad att jag bestämde mig för att göra en egen. Jag bor med min familj i ett fem år gammalt hus - alltså ganska nybyggt. Dock var mitt intresse för inredning och trädgård inte speciellt stort när vi byggde huset. Så nu när familjen blivit större och jag brinner för ovanstående intresse har jag börjat göra om i vårt fina hus. Min man virrar för det mesta bara på huvudet (kanske fler som känner igen sig) men hjälper mig med det mesta - det är bra med en händig karl =)
Bloggen tänker jag använda som en dagbok, ett ställe att spara all inspiration på, berätta om vårt liv och våra projekt här i huset. Ibland lite före och efter bilder. Hoppas ni vill följa oss. Än en gång - Välkomna hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!