måndag 29 juni 2009

Granit igen!

Det blev ytterligare en tur till Granit i helgen. Såg nämligen i deras produktkatalog att de hade glasburkar som rymde 4 liter, dvs att ett helt paket mjöl får plats. Väl där upptäckte jag deras tuffa märkning, de skrev helt enkelt direkt på burken med en speciell penna. Så den inhandlades och nu har det skivits på de burkar jag har än så länge. Supersnyggt och väldigt enkelt tycke jag.
Jag är ju inte direkt någon textare men de syns ju vad där stå i alla fall... =)


Idag har vi än en gång njutit av solen. Har bestämt mig för att göra ett försök och åka till stranden i morgon. Ensam med tre barn... ja, ja med lite planering och gott humör så går det säkert. Det blir säkert en hel del skratt, kan se mig själv fullpackad med div. prylar, en vagn, tre barn och säkert en badboll eller två... Fortsättning följer imorgon.
Kram


Fortsätt gärna tävla om fina textilier från Nyblom & Kollén här

3 kommentarer:

  1. Hej!Hoppas er badtur blev lyckad och att du inte är helt utsliten... ;-)

    Kram britt

    SvaraRadera
  2. Jättefina burkar och vilken fin penna också.
    Stranden med tre barn - ja, lycka till! Jag tänkte häromdagen att de tär bekvämt nu när vi har stora barn (13 o 15) och klarar sig själva, bär sina saker, smörjer sig själva.....Var sak har sin tid! Kram!

    SvaraRadera
  3. Smart! Har sett pennan men missat att burkarna rymmer så mycket..

    kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!