fredag 5 juni 2009

Idag kommer det lite bilder från hallen. Vår "fin" hall är ganska stor och ska jag vara ärlig är det mest bara massa ytor som tyvärr inte kan användas till så mycket bra. Drömmen är att kunna bygga ut en liten bit och göra en riktigt fin entré och hall. Då kan vi istället använda hallen till matplats.
Men, men där är ju lite andra saker som ska fixas först. Så länge gör vi det bästa av det vi har =).
Det gamla skåpet ingick i köpet när min bror köpte sitt förra hus. När han sen skulle flytta frågade han om jag ville ha det. Ja, tack sa jag och nu är det målat vitt och pryder hallen (ursäkta det dåliga ljuset). I det förvarar jag kokböcker, ljus, servetter och ljuslyktor. Det rymmer en himla massa.
Krukan med lejonhuvud är inköpt på Flyinge Plantshop

Ängeln och ljusasken kommer från en av alla de trevliga webshopparna, just nu kommer jag inte på namnet bara - återkommer om det.

De höga ljuslyktorna är min absolut favorit pryl i mitt hem. Jag fick dem av min älskade man på min första mors dag för många år sedan. De avger ett otroligt vackert sken när de är tända.


Nu ska jag fortsätta med min strykhög och sedan fixa till en lasagne som vi ska njuta av ikväll. Kan tänkas ett glas rött till den kanske?!
Ha en skön helg allihop.
Kram


PS Vill du vara med i min första utlottning? Du hittar den här!

1 kommentar:

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!