måndag 17 augusti 2009

Lite målarfärg

Hoppas ni alla haft en skön helg. Här hemma har vi fortsatt med vårt altanprojekt. Vädret har varit lite ostadigt så vi vågade inte måla planket, så ni får vänta lite med bilder från det. Däremot tog jag fram penseln förra veckan och målade de här gamla stolarna. De är väldigt gamla så det var nog lite bortkastad tid och färg men de blev inte så tokiga. Är ganska förtjust i de gamla stolarna och nu kan de vara med ett tag till.
Före och efter...

Jag (precis som så många andra) föll för fyndet på Jysk, och kuddarna passade utmärkt på de nymålade stolarna.

I morgon är vi tillbaka till verkligheten igen och jag måste ställa klockan för första gången på 10 veckor. Dags igen för skola och dagis. Var tog denna sommaren vägen??
Kram

1 kommentar:

  1. Ja, vart tog sommaren vägen????????? Det går SÅ fort men därför gäller det att njuta av vardagen också annars blir man nog deppig. OM man bara ska leva för sommaren alltså.
    Fina dyner, jag har likadana i uteköket.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!