torsdag 11 februari 2010

Nya rutiner och Vinst!!

Det är lite dåligt med uppdatering här för tillfället. Anledningen är att jag börjat läsa 75 % på distans och det är lite nya rutiner som ska in. Läsningen tar mycket tid men är superroligt, börjar landa lite i det nu så det blir väl dags för lite mer inlägg.
Här nedan ser ni min underbara vinst från fotograf Martin Wallgren. Den är ännu vackrare i verkligheten och jag är så glad över min vinst.Openings av Martin Wallgren

Vill du ha en egen tavla är det bara till att besöka Ellis Corner, där finns Martins vackra tavlor till salu.

1 kommentar:

  1. Hej Erika. Kul med studier:))klart det tar lite tid att vänja in nya rutiner. Jätte fin tavla du vann, och Vilken fin blogg du har. Ska lägga till dig på min blogglista. Kram Rita SOT & LINTOTT

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!