onsdag 20 oktober 2010

Sjukhusbesök

Den 27 oktober släpper Jill Johnson sitt nya box som innehåller tre album. Eftersom jag är en stor fantast av denna begåvade kvinna ser jag fram emot att åter få lyssna på hennes vackra musik.
Idag ska jag fara in till sjukhuset och göra en Synacthentest. Innebär att man får ligga still i två timmar och få injektioner via en kanyl i armen, samtidigt som de med jämna mellanrum hämtar blodprover. Jag opererade bort en tumör på hypofysen för två år sedan och med jämna mellanrum gör man dessa tester för att kolla så allt är ok.
En helt ok test men det kan bli vansinnigt långtråkigt så jag laddar med Karin Alvtegens senaste bok (En sannolik historia), lite spel i Iphone´n och Jill's vackra musik så ska nog tiden gå fort.
Ha en skön dag!

1 kommentar:

  1. Hej Erika!
    Hoppas verkligen allt gick bra!
    Jag tog bort en knöl i bröstet för flera år sen, helt ofarlig men hu så nervös jag var!
    Vi är urdåliga på drinkar, men rätt blandat (inte för starkt!!!) kan det ju vara gudomligt gott!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!