torsdag 25 november 2010

Rustade inför den skånska vintern!

Nu är vi rustade för den omtalade skånska vintern! I år tänker jag inte frysa om fötterna och eftersom jag har en man som aldrig är hemma är det jag som står för skottningen i detta hushållet. Alltså - varma, höga stövlar stod på önskelistan. Nu blev det ett par Kamik, ska klara ner till -40 grader!! Så kom igen vintern - jag är redo!

Det blev ett par Kamik till lill-loppan och ett par Sorel till mellan pojken. Båda paren super lätta att ta på. Rekommenderar varmt!

Ha en skön dag i snöyran
Kram Erika

3 kommentarer:

  1. Varma fossingar e ju viktigt! vill ha dom rosa!

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! Skönt att se dig här igen!

    Jo du mina barn har för dom höll på att döööö när dom såg Moroten ;)
    JAAAAAAAAAAAAAAA jag vill med!!!!!!! MÅSTE!!!!!! Finns det biljetter,´svårt att få biljetter????

    Längtar efter fika!

    SvaraRadera
  3. Duktiga du! Vi skulle handla för 40 men det blev över 2000... :O

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!