måndag 21 februari 2011

Sandberg!

Oj vad roligt det var att dansa Zumba i fredags, rekommenderar verkligen alla som inte testat innan att göra det. Vilken energikick man fick!!

Den energin lämnade jag sedan över till mannen som målade golv i lill-loppans rum hela helgen. Vitt och fint blev det. Nästa helg ska väggarna målas (behöver fräschas upp) och listor ska upp. Jag har valt tapeter och det blev Sandbergs Kaspar i rosa. Till fönstret blir det en hissgardin i tyget Saga. Känns som det blir så där lagom "flickigt".
Golvet färdigmålat, det är en oljad ekparkett vi målat över. Tre strykningar behövdes.

Tyget Saga
Tapeten Kaspar

Nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan igen. Lyckades få en omgång till av influensan. Den lilla basskelusken har tydligen någon stående prenumeration i detta huset just nu! Blir så trött på att vara sjuk. Längtar efter sol och vår. Nästa vecka kör vi i alla fall igång vårteckens utmaningen igen, så då har jag något att se fram emot. Skriver mer om det imorgon.


3 kommentarer:

  1. Det var synd att jag missade :(
    Så snääckan får fint nu, vad kul! Ska bli roligt att se snart.
    Å du.... ska du inte blogga om din födelesedag snart? Villl ju veta vad mamma lurade ut dig på och hur det kändes med överraskningen med vänner och familj på kvällen!

    Puss love

    SvaraRadera
  2. Oj, det kommer bli jättefint det där!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!