tisdag 8 mars 2011

Drömmar!

En vacker dag när (märk När inte Om) jag har vunnit massor med pengar ska jag ha en sommarstuga vid havet. En såndär fantastisk stuga i trä som Ernst har inrett. Och på morgonen ska jag stå på min veranda med en varm caffe latte och titta ut över havet. För solen lyser ju alltid när jag är där och det regnar bara på natten. Så ska det hänga tre såna här fina tvättpåsar på verandan där barnen varje dag lägger sin tvätt utan att jag tjatar. Visst hade det varit fantastiskt.

Frågan är hur mycket pengar man skulle behöva vinna för att barnen skulle plocka upp sin smutstvätt själv?

2 kommentarer:

  1. Du glömde bort att jag med skulle va där... fy dig!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Drömmar är underbara, förutom mardrömmar, men dom kommer ju bara på natten.
    Det är i alla fall härligt när drömmar blir verklighet.
    Ha en riktigt skön onsdag
    AC

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!