måndag 18 april 2011

En slang...

Ett fantastiskt i-lands problem slog ner på Häggvägen idag. Jag tänkte att jag skulle få lite ordning på slangar och ting och hittade en superfin slangvinda på Garden Home.
Vidare tänkte jag att de där orangea, gula eller turkosa slangarna är ju inte speciellt snygga och eftersom slangen ska hänga precis vid ingången vid vårt hus skulle ju en svart slang bli perfekt.
Här dök då det fantastiska problemet upp - det finns inga svarta slangar!! Vem är det nu som har tänkt till? Gula eller turkosa - varför? Fyller det någon funktion eller vad?
Förstår att många tycker detta är ett fantastiskt tramsigt problem (inklusive min man) men jag vill ju liksom att det ska se snyggt ut... Är det någon i vårt avlånga land som förstår mitt problem och kanske tom har något tips på var jag kan få tag i en svart slang??
Ni glömmer väl inte och rösta på mig =) , en gång om dan!
Ni hittar mig HÄR under kategori nio.

1 kommentar:

  1. Röstat :)
    Jag tycker också att det ska finnas svarta slangar, vi har en grön, eller är den gul förresten...

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!