onsdag 13 april 2011

Färgklick!

Så fräscht! Tänk om man hade vågat! Bild lånad från Kirsch

Just nu arbetar jag bl a med inspirerande fönster och helt plötsligt upptäcker jag att blicken dras till fönster i inredningstidningarna. Vilka gardiner har de inrett med, är det persienner, lameller eller en vanlig rullgardin.

Mannen frågar ofta varför man måste spara alla tidningar? Är de lästa är de väl lästa! Men grejen är ju det att man tittar efter olika saker i de där tidningarna. Just nu tittar jag på gardiner - så nu kan jag börja bläddra i de gamla igen. Fler än jag som har svårt för att slänga tidningar?

2 kommentarer:

  1. Yes, jag har också svårt för det. Det kan vara bra att ha, t.ex trädgårdstidningar som jag får bläddra i varenda vår och höst. Vad ska göras nu igen då liksom :)
    Man tittar med andra ögon också...eller hur man ska säga...he

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Men gud nu skäms jag ju! Såg att du lämnat en utmaning till mig på bloggen och jag såg det NU... Jag har inte alls bloggat eller läst andra bloggar på flera veckor..

    Du får jättegärna hälsa på om du har möjlighet i vår, skulle vara så kul!!

    Kasta tidningar???!!! Det kan man ju inte göra fniss..
    När vi skulle flytta hit till Skåne blev maken och dottern nästan galna på mig och mina tidningar..

    Ha det gott!
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!