fredag 1 april 2011

Fredag!

Tyvärr är jag ingen flitig bloggare för tillfället. Det händer mycket i livet och det är lite svårt att få tiden att räcka till. Idag har jag i alla fall varit ledig och bara gått här hemma och myst - härlig FREDAG! Hoppas på en skön helg så det kan bli lite röj i trädgården, såg att det börjat gro lite här och var.
Jag la till en nolla i födelsedagsregistret för ett tag sedan
och kom på att jag glömt visa alla fina saker som jag fick.

Bla fick jag denna vackra klocka från Oxxo, inköpt på Creative Lounge
Tack snälla mamma och pappa.

Hoppas ni alla får en skön helg med mycket vårkänslor.
Kram Erika















3 kommentarer:

  1. Vilken jättesnygg klocka du fått, och grattis får jag lov att säga.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klocka, grattis (i efterskott?)
    Det där med bloggande går ju upp och ner efter inspiration och tid och vad som händer i privatlivet så det är skönt man inte är under tvång om hur ofta man ska skriva.
    Såg att du ska gå ner några kilon, hoppas det går bra och ha det bäst i helgen!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!