söndag 1 maj 2011

Goa tösen Isolde.


Min goa trädgårdstjej kallar jag henne medan hennes pappa påstår att hon är en snickartjej. I vilket fall som helst är hon världens finaste tös som gärna vill hjälpa både mamma och pappa.

Hoppas ni alla njutit av en skön valborg. Här har det arbetats och shoppats. Jag har äntligen köpt tyg till min gala klänning och nu har sömmerskan (min underbara mamma) börjat sy. I morgon börjar jakten på de perfekta skorna, clutchen och en liten jacka. Det är ju bara fyra dagar kvar tills Fnulan och jag drar till Stockholm så det blir väl inga problem...

Ni har väl inte glömt och rösta på mig - kategori 9 HÄR en gång om dan.



1 kommentar:

  1. vilken sötis!
    Får vi se galaklänningen sen?
    Jag har röstat såklart

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!