tisdag 24 januari 2012

Ett ständigt projekt...

Här i Skåneland lyser solen och vi hade - 10 grader i morse brrrr. Hoppas ni alla har haft en skön helg. Jag har gjort något som jag gör ungefär var fjortonde dag - röjer i tvättstugan!!! Denna tvättstuga är en ständig akilleshäl i detta hushåll. Nu är förvisso tvättstugan bara på 8 kvadratmeter och vi är fem personer som ska samsas i detta mini utrymme men jag förstår inte hur det hinner bli så rörigt. När jag har vunnit drömvinsten på Lotto och ska bygga mitt nästa hus ska tvättstugan vara på minst 25 kvadratmeter.

Hittade de här inspirerande bilderna på Laundry Rooms Ideas - vilken dröm! 

Sköt om er alla, nu ska jag sortera lite papper innan jag tar en promenad i vintersolen och hämtar mina mirakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!