tisdag 14 februari 2012

Hjärta!


Hjärtedagen idag!
Ett amerikansk "mediajippo" eller en dag för kärlek och värme? Åsikterna går säkert isär men jag tycker i alla fall det är mysigt med lite hjärta och kärlek i vintermörkret.

Hemma hos oss firas det stort! Det är nämligen vår "träffedag" För fjorton år sen såg jag honom för första gången - mannen i mitt liv! Det var en regnig kväll utanför Glorias i Lund och kvällen blev kanske inte vad vi tänkt oss, men det reparerade vi senare med råge.
Jag har lite svårt och greppa att det är så längesen, men tiden går fort när man är lycklig.

Åren har givit oss tre fantastiska mirakel och idag har de namnsdag allihop. Så ikväll blir det amerikanska pannkakor, hjärteformade naturligtvis, och massor med mys.

Mannen får tyvärr fira själv i Stockholm, det får bli extra mys i helgen istället.

Ha en underbar dag allihop och glöm inte de viktiga HJÄRTEBARNEN, du hittar dem HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!