måndag 5 mars 2012

Vårteckensutmaning!


Jag bestämde mig för att även i år anta Humlebackens vårteckensutmaning. Roligast med denna utmaning är att titta runt bland alla bloggare och se hur fantastiskt olika det är i vårt avlånga land.

I Skåne har våren visat sig från sin bästa sida denna helgen och det blev premiär för lunch på altanen. Jag tycke vi skulle plocka ut utemöblerna också men där satte mannen stopp. Nån ordning fick det vara tyckte han. Nu ska jag i alla fall börja spana efter kuddar och dynor till vår altan-hörna så vi kan sitta och mysa i många timmar i solen i år.

Mer info om utmaningen hittar ni HÄR

Sköt om er alla!

6 kommentarer:

  1. härlig vårbild...
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut.
    En riktig vårbild.

    SvaraRadera
  3. Visst är det väl alldeles underbart att kunna sitt ute!!! Vi tog ett glas vin på altanen i fredags, det var en njutning!
    Kul att du vill vara med!

    SvaraRadera
  4. Utefika, fantastisk mysigt i vårsolen

    SvaraRadera
  5. När man kan äta och fika ute då är det fantastiskt härligt.

    Riktigt mysigt verkar de ha.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hur mysigt såg inte det där ut? Dröjer inte länge nu förren man kan äta lunch ute nästan varje dag =)
    Kram Annica

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!