söndag 27 maj 2012

Mysungar och Morsdag

En härlig helg går mot sitt slut och jag är så tacksam och glad över alla 
fina människor jag har i mitt liv. 
Lördagen tillbringade vi hos fina Fnulan och hennes familj. Våra små minsta prinsessor har väldigt roligt tillsammans och i slutet på kvällen när tröttheten kom krypande fick de låna Fnulans telefon och spela lite. Myspys på hög nivå!


Isolde och Mira

Mors dag har jag firat med mina tre mirakel samt min egen fantastiska mamma. Hittade den perfekta presenten till henne och hon blev så glad! Älskar min underbara mamma som alltid ställer upp i vått och torrt, som är en fantastisk mormor och som vägleder och stöttar mig genom livet. Grattis till din dag vackra mamma!


Kram på er alla fantastiska mammor!


3 kommentarer:

  1. Kram till dig också:-)
    Man är lyckligt lottad när man har en närvarande mamma runt sig. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan:-)

    Hoppas vi ses snart igen!

    SvaraRadera
  2. Kram tebax!
    Vad söta de är sitter där och myser i samma stol.

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!