torsdag 21 juni 2012

Odense!




Målet för vår roadtrip idag var alltså Tine K Home!
Tre torsdagar nu i juni har de lagerutförsäljning och vi styrde bilen mot Odense för att se om vi kunde göra några fynd. Fynden blev många och bl a stuvades två stora lampskärmar in i bilen. Bilder kommer snart. Mysig personal och en fantastisk lagerlokal fylld med fina Tine K prylar. 
Det var nog tur att budgeten var lite begränsad.

Jag tror att Monica och jag verkligen har hittat vår "grej" - roadtrips! 
I bilen hinner vi avverka diverse ämnen, allt från drömmar till vardagsproblem, skratten är många och det är ingen som kommer och stör! Helt perfekt och jag kan garantera att det var inte tyst en endaste stund under våra fem timmar i bilen.

I morgon är det dags för midsommarfirande med finaste Fnulan och hennes familj. Massor med sommar, mys och sol vill vi ha.

Glad midsommar allihop och se upp för sillen, har hört att vissa blir lite dåliga dagen efter av den...



2 kommentarer:

  1. Är du säker på att det är sillen?:-)

    Vilken underbar tripp! Förstår att det fanns massor att köpa:-) Tur inte jag var med:-)

    Hoppas ni får ett riktigt härligt firande i morgon! Och ja, vi ses snart! Så kuul!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det där lät verkligen kul, vilken roadtrip! Härligt att få snacka ikapp så där.
    Tror säkert ni gjorde superfina fynd också. Hoppas midsommaren blev fin! Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!