lördag 9 juni 2012

Pioner, pioner, pioner

Hoppas ni alla har en skön lördag. 
Här laddar vi för 5-års kalas, lill-loppan fyller år i morgon. Svårt att förstå att vårt lilla mirakel har funnits hos oss i fem år. Paket är inslagna och gömda och ballonger och vimplar hängs upp i natt. Spännande!!

Idag får ni lite bilder av mina favoriter - PIONER!! Bara älskar denna vackra blomma och hur glad blir man inte när man får se alla knopparna i rabatten. Och till de som sa att man inte kan flytta pioner...fel fel fel. Mina är flyttade x-antal gånger och titta så fina de är!



Min älskade pappa kallar dem för "myrblommor" och titta - myrorna är där!

Njut av varandra!

1 kommentar:

  1. Men vad bra att du skrev så, min pappa har pioner och funderar på att flytta dessa. Toppen :)

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!