måndag 9 februari 2009

Projekt kontor!

Vi har inget kontor, vi har ett skräprum! I detta fantastiska lilla kontor ställs allt in som man inte riktigt vet var det ska bli av, vilket gör att snart kommer vi inte ens in här. Det går en liten gång på golvet som man kan gå på så att man når fram till datorn. Så denna vecka har jag bestämt mig för att här ska röjas och kastas!!! Idag är det taget en "före" bild och jag hoppas att jag snart ska få till en "efter" bild. Hittade den bilden nedan hos Pottery Barn. Är lite sugen på att försöka få till något liknande fast i mindre skala. Med tre barn är det en hel del att hålla reda på.

Bild från Pottery Barn

Det ska bli spännande och se vad jag kan få till. Det får inte bli för rörigt heller. Var hittar man små whiteboard tavlor tro? Någon som vet?.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!