torsdag 19 februari 2009

Trädgårdsutmaning!




Eftersom snön fortsätter vräka ner hos oss får jag hålla mig till drömmar. Jag är tokig i böcker, helst ska det vara mat- eller trädgårdsböcker. På senare tid har jag faktisk blivit väldigt duktig på att utnyttja biblioteket. Jag har alltid varit en flitig biblioteksbesökare men aldrig lånat speciellt mycket fakta böcker. Nu är det ju så fantastiskt att man kan söka i deras katalog och helt enkelt beställa hem till byn de böcker man vill titta i. Förr var biblioteket inte så bra på nyutgivna böcker men det är de definitivt nu. Nu senast läste jag Trädgårdens hus av Hans Mårtensson. Boken innehåller både trädgård och fantastiska recept så det blev verkligen mitt i prick för mig. En bok som absolut kommer inhandlas, man kanske kan ha lite tur på bokrean. Tar gärna emot lite fler boktips - skriv en kommentar.
Ha en skön dag!
Kram





1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Det verkar sannerligen vara en fin bok!!
    Visst är det bra att kunna utnyttja bibblan!!
    Är själv en trogen lånare av både faktaböcker och svenska deckare!!
    kul att du ville tävla om min rullgardin, och tack för länkningen!
    önskar dig en fin dag och lycka till!
    kramis

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!