söndag 22 februari 2009






Det blev lite shopping i fredags, den vackra grå krukan och den gulliga älgen inköptes hos min goa väninna på Flyinge Plantshop. Där kan man verkligen frossa i växter när våren kommer lite närmare. Definitivt värt ett besök. Den vita älgen hittade min treåring och han släppte den inte på hela dagen. Lyckades tom slå av en bit horn. Nu har han ställt den i fönsterkarmen på sitt rum. Den blev jättefin där, kanhända jag har en framtida inredare i familjen? I den grå krukan vill jag ha vita Hortensier, mannen arbetar i Danmark så det får bli hans jobb och fixa det, blommorna är så mycket billigare på andra sidan sundet. Överst, två löpare från Hemtex. Blev väldigt snyggt med svart till vårt vita träbord.
Ha en skön söndag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!