tisdag 3 mars 2009

Leila, Leila, Leila





















Jag är ju en stor fantast av Leila, kvinnan som har fått mig att tycka bakning är roligt. Nu är det mycket Leila och det är så kul.

Imorgon är det säsongspremiär för Leila på landet, kl 21.00 på Tv4 plus. Det ska lagas jordgubbssallad med halloumi, helgrillad chorizospäckad kyckling och rabarber semifreddo. En liten drink brukar hon ju också fixa och imorgon blir det tydlingen jordgubbsmojito. MUMS känns det som!! Jag kommer sitta bänkad och drömma om sommaren.

Nu i mars kommer också Leilas tidning, Leilas Country Living. Tidningen ska innehålla vintage, inredning, recept och trädgård. Jag väntar med spänning på att första numret ska dyka upp i lådan!

Frågan är om det kan bli för mycket Leila??
Ha en skön dag!
Kram




1 kommentar:

  1. Här luktar det verkligen inte vår kan jag meddela...
    Kika in igen så förstår du vad jag menar...

    Jag längtar till programmet med Leila i morgon, nu vill jag bjudas på mer vårkänslor!
    Hoppas tidningen blir bra den med, man har ju en del förväntningar..
    Ja du, jag hopas att jag bor närmare snart, tror inte jag pallar med en till vinter här!

    Kramis!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!