tisdag 24 mars 2009

Ljusklot

Idag blir det ett kort inlägg, tisdagskvällar är myskväll för mig och vår äldsta pojke. Med två små syskon är det han som får minst tid just nu. Så han och jag har valt tisdagar till vår dag då vi gör något extra. Idag ska vi titta på High School Musical. Jag har inte sett något från den innan så det ska bli spännande.

Visar en bild på mina vackra ljusklot, jag har dem i tre storlekar och längtar till sommaren när jag får hänga upp dem. Skenet är fantastiskt fint på kvällskvisten.

Hoppas ni alla haft en skön dag och tack för alla fina kommentarer ni lämnat.
Kram

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Så fina klot!
    Jag kommer nog att sakna våra ljusa sommarnätter, men samtidigt ser jag fram emot ljumma mörka kvällar med tända ljus!
    Mysigt!
    Tittar in som snabbast, måste rensa bort i keramikverkstaden (gamla köket) innan fotografering på fredag!

    Ha en jättebra dag!
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!