onsdag 25 mars 2009


Idag hittade jag en fin rostig kruka hos min väninna. Hon har en lite gårdsbutik i vår by där hon säljer frukt och grönt. Nu på vårkvisten har hon också tagit in blommor och lite krukor. Och där stod den bara och väntade på mig.
Sen tidigare hade jag den fina kronan från two faces och nu fick jag äntligen något som matchade.

I vårt hus håller det mesta på att bli vitt, jag älskar vitt till min mans stora förtret. Han brukar säga att min färgskala går från äggvitt till vitt.
I köket finns det dock lite färg, vanilj på luckorna, valnöt på bänkarna, svart granitskiva och en mörkröd teglad bar - och här passade mina rostiga saker så fint in.
Ska ta lite fler bilder på köket och visa er vid ett annat tillfälle.

Hoppas ni alla njuter av dagen, här är det sol och klarblå himmel, dock lite kallt.
Kram


1 kommentar:

  1. Åh men du vilka superfina rostiga saker =)

    ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!