onsdag 8 april 2009

Mysterium löst!

Den vackra busken jag hittade var en Tibast.
Jag behövde ju inte gå speciellt långt för att få fram svaret. Min goda vän M visste ju naturligtvis vad det var, även om hon var tveksam till färgen på min bild. Det blir ju inte alltid så bra med mobilen...
M jobbar på Flyinge Plantskola. En helt fantastisk plantskola där man kan tillbringa timmar. De har ett otroligt utbud och väldigt fin kvalité på sina produkter. Väl värt ett besök.

Imorgon laddar vi kvasten och far till Blåkulla, hoppas ni är många som följer med.
Kram

2 kommentarer:

  1. Tibasten är fantastisk vacker. Men när jag ville köpa en varnades jag för att den skulle vara för giftig att ha i närheten av barn... Tror jag måste kolla upp det igen....
    En skön påsk önskar jag dig å´ akta dig så du inte ramlar ner från kvasten ;-)Ses i Blåkulla

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var! :)

    Nu ska jag kika lite mer i din blogg. :)

    Ha det bra i påsk!
    //Johanna

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!