tisdag 19 maj 2009

Boktips

Jag är med i bokklubb som heter Hem & Trädgård. Jag köper inte speciellt mycket böcker eftersom jag är en flitig biblioteksbesökare men deras boktidning är trevlig och man får många tips på bra böcker.
Nu var det dock så att lilla förvirrade jag hade glömt avbeställa periodens bok och den dök upp i brevlådan idag.
Var ganska inställd på att den skulle returneras men efter en snabb bläddring var jag såld.
Boken heter Gräs och Bambu av Marie och Börje Hansson.
Jag som då föredrar en gammaldags trädgård har dock en liten förkärlek för pampas gräs och dess vänner. Boken var fantastiskt bra. En bra uppslagsdel och massor med fina rabatter som inspiration. Lägg till en massa tips om kombinationer med gräs och andra växter.

Jag kunde inte hitta den på vårt bibliotek men ni har kanske bättre tur där ni bor. Jag har i alla fall bestämt mig för att behålla mitt ex.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!