onsdag 6 maj 2009

Swap

Jag har fått komma med i swapgruppen Vita Gåvor. Här är ett antal inredningsbloggar med och ett par gånger om året köper man en present för 100 kronor. Presenten ska ha med inredning att göra och favoritfärgen är vitt. Sedan dyker det upp ett mail där jag tilldelas en hemlig vän och får uppgifter om denne väns blogg. Sen är det upp till mig att försöka lista ut vad personen i fråga gillar.

Denna omgången är tema Trädgård och det passar ju en trädgårdsnörd som jag. Jag har ännu inte fått min hemliga vän men är väldigt spänd och känner mig lite mystisk... Ska bli kul att titta in på nya bloggar och kika runt.

Ha det skönt allihop i vårt avlånga land.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!