tisdag 9 juni 2009

Skafferi

Idag bestämde jag mig för att röja lite i skafferiet. Jag har inget fantastiskt skafferi med panel och egen ingång. Jag har skjutdörrar och Ikea hyllor - och inte är det speciellt stort heller men man gör det bästa av vad man har =).

Får väl erkänna att det mest har varit en himla röra där en längre tid och nu skulle det bli lite ordning tänkte jag. Så det blev sorterat och iordningställt det som gick. Ska ta en tur till Ikea imorgon och köpa lite fler glasburkar. Tycker verkligen om glasburkarna och det är ju så billiga på mitt lilla favorit varuhus.
Konserver i snygga rader. Funderar på att klä hyllorna med hyllpapper. Går ju lite snabbare än att måla. Någon som har tips var man kan hitta snygga??

Glasburkar i alla storlekar - superpraktiskt. Man ser vad som finns i och dessutom ser det snyggt ut. Beställde självhäftande A4 papper idag. Tänkte göra egna etiketter på datorn och sätta på.

Ikväll har sommaren övergett oss och det känns nästan som om hösten kom igen. Vi får hoppas att det går över snart, stackars alla studenter.
Sköt om er alla!
Kram

Fortsätt gärna tävla om fina textilier från Nyblom & Kollén här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!