måndag 15 juni 2009

Tävling!

Jag vann!!! Och jag är så lycklig. För vem skulle inte vilja ha denna underbara klocka från Vintage by Fé. Det var Lena med bloggen Aratorp som hade utlottningen och jag vann alltså. Vilken start på veckan.Idag börjar Ludwigs simskola och i fyra veckor ska vi bege oss till badet här i byn och simskolan. Kommer nog bli bra rutin på detta så småningom. Han börjar 11.45 så det blir till att ha förberett lunch när vi kommer hem. Förhoppningsvis blir det snart riktig sommar så att vi kan ha picknick på badet efteråt istället. Tror nog att de andra två små också vill bada, bara det blir lite varmare. Jag ser verkligen fram emot den här sommaren, barnen börjar bli lite större och allt blir lite lättare. Isolde har ju också gjort massor med framsteg så jag behöver inte bekymra mig så mycket för henne i heller. Det ska bli kul och bada och åka på utflykter med dem alla. Sen längtar vi ju förstås till helgerna när pappa kommer hem =).

Ha en skön start på veckan allihop och tack för att det är så många som hittat till min blogg, lämna gärna en liten kommentar så hittar jag till er också.
Kram

Fortsätt gärna tävla om fina textilier från Nyblom & Kollén här

3 kommentarer:

  1. Å du din lyckliga kvinna, förstår att du är glad över vinsten!

    Haha, du gav mig ett gott skratt såhär på måndagsförmiddagen över tuggummimaskinerna :-D Helfestligt! Ja jösses, dessa män :-D

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Grattis säger jag bara.... den klockan var jag på jakt efter, men det var inte min tur denna gång. Grattis till dig!

    SvaraRadera
  3. hej..så kul att kika in till din så mysiga blogg! grattis till vinsten!!! millan♥

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!