tisdag 16 juni 2009

Vackra textilier.

Idag kommer det några bilder från mina nya textilier från Nyblom & Kollén. Rekommenderar gärna detta svenska märke. De har varje år en fantastiskt fin kollektion som följer årtiderna i färger och mönster. I vår föll jag för svart, grått och vitt. Jag är ju en stor fantast av vitt, dock är ej min man lika förtjust som jag så jag försöker bryta av med lite färg så att alla ska bli nöjda. Gå gärna in och titta på deras hemsida här, deras fotograf tar fantastiska bilder.

Det blev svart och vita stolsöverdrag med rak kant. Förr året hade jag med volang men det här är en klar favorit.
Tygservetterna går i grått, svart och vitt. Fantastisk kvalitet - bara att tvätta och sen en lätt strykning så är det som nya.
Kram

PS min klocka kom idag, den var ännu vackrare i verkligenheten - lyckliga mig!

Fortsätt gärna tävla om fina textilier från Nyblom & Kollén här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!