torsdag 18 juni 2009

Nu har vi packat vår hyrda husvagn och drar till High Chaparall. Tillsamman med tre andra familjer ska vi fira midsommar där. Det blir spännande, dels för att vi aldrig varit där och dels för att lilla jag ska sova i en husvagn i tre nätter. Jag får någon sorts pedant i mig när det kommer till semestrar. Så fort jag är i en stuga eller ett hotell rum så plockar jag undan och städar som en toking. Nu ska jag vara i en husvagn, ännu mindre plats, oj oj oj. Kan avslöja att jag har många paket våtservetter med mig. Förhoppningsvis är vi länge inne på parken så vi inte hinner stöka ner... Ska verkligen försöka att få bort den lilla rösten i huvudet denna gången =). Roligt och mysigt ska det bli i alla fall.
Bild från Pottery Barn

Hoppas att ni alla får en fantastisk midsommar och att vi får massor med sol. Och glöm inte att vara försiktig med sillen... Vi ses igen på måndag.
Kramar till er alla


Fortsätt gärna tävla om fina textilier från Nyblom & Kollén här

2 kommentarer:

  1. Låter mysigt tycker jag. Ha en skön midsommar!

    SvaraRadera
  2. tack så hjärtligt för den fina hemlige presenten!! Jag blev verkligen superglad!! Hoppas att du får en härlig semester
    kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!