måndag 13 juli 2009

2-års kalas

I helgen har vi haft 2-års kalas. Det var ju ett tag sedan vår lilla prinsessa fyllde år men det har inte blivit kalas förrän nu.

Stolt 2-åring! Dock klarade hon inte av att blåsa ut ljusen men en snäll storebror hjälpte
gärna till.

De här vackra blommorna fick jag och Isolde, en liten och en stor. Naturligtvis från goa väninnan "M". Den lilla har hennes gullig 8-åriga dotter gjort. En naturbegåvning där eller vad tror ni.

Mycket god mat blev det också - fortsättning imorgon. Ha en skön start på veckan.
Kram

2 kommentarer:

  1. Underbara blommor och underbart söt liten dotter också.

    Jag spelade faktiskt i ett "mammalag" förra året och det var så vansinnigt roligt men SÅ jobbigt. I år blir det tyvärr inget lag så ajg får nöja mig med att titta. På söndag är jag inte där. Synd, hade varit kul att träffas. Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis rill lilla söta sessan!!!
    Fina blommor såååå!

    Kramisar Millan ♥

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!