onsdag 8 juli 2009

Syskonbarn

Vilken dag som helst ska jag bli faster för första gången. När man nu själv vet att man inte ska ha fler barn känns det väldigt bra att veta att det kommer en ny liten bebis i familjen som man får "klämma på". Man har också en tendens till att liksom bara hamna bland en massa bebissaker på nätet... Nu är jag ju bara så nyfiken på om det blir en tjej eller kille.
Hittade de här vackra doptavlorna, blir lite sugen på att köpa till våra barn också.
De här kommer från Bettinas Design och hon gör mina personliga favoriter. Hon har fler fina tryck så gå in på hemsidan och kolla.

Min bror är med i ett racingteam och både han och hans sambo kör motorcykel. Så jag tror nog att det hade tyckt bäst om dessa. De tuffa bilarna kommer från Petrified in Pink.

Ikväll har jag bakat, mycket gott och mycket choklad. Kommer bilder imorgon.
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja tack, gärna recept!

    Så kul att du ska bli faster! Jag är faster till två barn nu, en som är 4,5 och en som är lite mer än 1 år. Dom är så goa så! Våra barn är ju 13 och 15 så det är lite skillnad.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina doptavlor!
    Va mysigt att få en liten bebis att snosa på när man blir lite "sugen". ;-)

    Kram Britt

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!