onsdag 11 november 2009

Badliv!

Hemma hos oss är det förberett för ett badkar i badrummet på nedanvåningen. Dock har inget badkar kommit än och jag tvivlar ibland på att det verkligen kommer ett...
Badning av vår minsta sker istället i en fotbalja av plast som ställs i duschen. Denna fantastiskt fula blå plastbalja står sedan i badrummet och bara tar plats. Usch, vad jag tycker illa om den.

Igår kom min uppenbarelse, en hoppfällbar balja som inte bara är större än den vi har, utan också finns i olika vackra färger, tom en vit. Den hamnar så högt upp på min önskelista så jag tror inte ens jag behöver något annat. Äntligen någon som tänkt till - måste vara en kvinna!Du hittar dem på danskdesign.nu, cirka pris 479 kronor


Tävla om två fina handdukar från Gant? Tävlingen hittar du här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!