tisdag 10 november 2009

Inredningsparty

Jag hade inredningsparty/tjejmiddag i fredags och det blev en del fina inköp till sovrummet. Två blåa kuddar med små stjärnor, en vit fårskinns kudde och den blå/vita pläden. Väggordet hade jag köpt innan på Tradera och ska sitta över den fina sänggavel som min man snickrat. Nu känns det som bitarna börjar falla på plats, det är bara målningen som ska bli klar.

Jag blev väldigt förtjust i produkterna från Living and Room och har bestämt mig för att bli konsulent för deras produkter. Konceptet är hemmaparty och det passar mig bra att bestämma över mina egna tider. Det ska bli en spännande och rolig utmaning. Bor du i Skåne och vill ha en visning så hör gärna av dig villalilja@live.se. Deras sortiment hittar du här
Vill man lägga några hundralappar till är det ju aldrig fel att titta på originalen...
De hittar du här


Tävla om två fina handdukar från Gant? Tävlingen hittar du här

2 kommentarer:

  1. Just idag har jag varit 12 timmar på jobbe toch då känns det lockande att läsa om att bestämma själv över sina tider. Men jag ska inte klaga, jag jobba raldrig så i vanliga fall och jag gillar det verklgien inte. Jag längtar hem helt enkelt!
    Snygga saker! Kram!

    SvaraRadera
  2. Mmmm låter som ett roligt party, synd att man inte bor i Skåne då, för annars hade jag bokat ett party direkt. Spännande med en ny utmaning förstår jag. Lycka till!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!