måndag 30 november 2009

Eldkorgar!

Röshults eldkorg original rek. pris 1195 kr

Är sugen på två eldkorgar, tycker det skulle vara fint ute i trädgården nu i vintermörkret. Det finns ju en del i mycket varierande prisklasser. Såg dock att Clas Ohlson hade till ett väldigt bra pris. Någon som köpt dessa och kan uttala sig??

Clas Ohlson 299 kr
Eldkorg från Erme 1590 kr

Röshults Urban från 1095 kr

Tack alla ni som varit med och tävlat om Gant handdukar. Jag drar en lycklig vinnaren senare i veckan.

2 kommentarer:

  1. Tänkte nog köpa en sådan från Claes Ohlsson till min sambo. Tycker de var prisvärda. Tror jag köper 2 st faktiskt:)

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten . Åh jag vill köpa en eldkorg till maken i julklapp tror jag. Har tilttat på den i silverfärg från Röshult. Har hört att dom skräpar mycket och då för det med sig att ha något under den. Men Co hade ju ett bra pris, tror dock att den inte är så hög men det kanske du inte vill ha...
    Kramkram Anne

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!