torsdag 28 januari 2010

Klockradio!

Håller på att göra om vårt sovrum och just nu målar jag en gammal pall vit, som jag ska ha som sängbord. Har köpt mig en lampa på Ikea och började idag fundera på väckarklocka.
Det finns ju många fina gammaldags väckarklockor men jag är inte så intresserad av att vakna till det ljudet...
Nej, jag vill helst ha en gammal hederlig klockradio så man kan vakna till sin favorit radiokanal, så jag satte igång och leta. Hittade de här:
Från CableWorld, helt ok men jag vill ju helst ha en vit.

Digital fotoram som också fungerade som klockradio från Cyberphoto. Superfin men jag kan tänka mig en arm som kommer farande och sen ligger den på golvet.
Den här från Digitalexperten låg bra till länge......men valet föll till sist för denna lilla skapelse från CableWorld, som nu är beställd och på väg hem till mig.

Spännande och se hur det blir på min lilla pall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!