torsdag 16 september 2010

Ja - jag är blond!

Man skulle ju kunna tro att efter alla dessa år av träning så borde jag veta vad som är bra eller mindre bra att träna för min dåliga rygg. Men ibland lyser blondinen igenom och man gör saker som man surt får äta upp efteråt. Jag har en disk som buktar ut i ryggen och har lärt mig att hantera och lyssna på min rygg ganska bra, men fick då för mig att jag skulle göra knäböj här hemma i tisdags. Det skulle jag INTE gjort. Så det blir bara detta lilla inlägg för jag har väldigt svårt för att sitta så nu intar jag ryggläge igen.
Sköt om er!

3 kommentarer:

  1. Nej nej nej.....har själv känningar i ryggen så jag förstår.
    Hoppas att det snabbt går över!!

    SvaraRadera
  2. Aj o usch för dålig rygg. Jag ska kanske snart röntga min för att se vad som är fel, varfölr jag inte blir bra igen efter ryggskottet i början av april.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej , hittade hit för första gången, lät inte bra det där med ryggen! Krya på dig!
    Kram Annica, Home No.1

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!