tisdag 14 september 2010

Lust och längtan

Sakta men säkert börjar längtan efter att träna komma tillbaka! Den har varit borta i så många år dels pga sjukdom, både egen och dotterns, och dels pga tidsbrist. Nu har jag äntligen fått lite tid till mig själv igen och det lilla suget och lusten över att bli svettig och trött i hela kroppen börjar infinna sig. Började starkt för ett par veckor sedan men blev sedan totalt däckad av en rejäl förkylning som har suttit i tills nu.
Idag trotsade jag dock vädret och gav mig ut i spåret en kort runda och fortsatte med styrketräning för hela kroppen här hemma. Nu är jag svettig, trött och vansinnigt nöjd med mig själv.
Tror det är det lilla egot som börjar komma tillbaka =)

1 kommentar:

  1. Åhhh så underbart!! Jag har längtan efter att få lusten och orken.... Jag vill bara komma ut och VILJA springa. Det finns inte tyvärr.

    Jag har mailat dig om prinsesspåsen, inte sett?

    Kram duktiga du!!! Och glöm inte att allt har sin tid, nu är det din tid!!

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!