tisdag 9 november 2010

Imponerande!

Jag älskar att laga mat. Planering och matlagning får gärna ta timmar för mig. Älskar att vara i mitt kök och göra nya kulinariska upplevelser och njuta av dem under en lång middag. Jag är absolut inte rädd för att ge mig på något i matväg men när det kommer till bakning - fullständig katastrof! Jag är en sån som misslyckas med kladdkaka!!

Därför blir jag naturligtvis enormt imponerad av de som kan baka och här nedan ser ni bilder från en som verkligen kan. Det är Cecilia med bloggen flickan & kakorna som gjort mästerverken. Inte nog med att hon bakar fantastiskt, bilderna är ju lika imponerande.

Fantastiskt Cecilia, önskar jag hade en liten uns av din talang så jag åtminstone kunde lyckas med kladdkakan =). Men, men skam den som ger sig.

(Klicka på bilderna så kommer ni direkt till recepten.)
Hemma hos oss har vi en lill-loppa som är sjuk igen. Blir snart tokig på detta, ska verkligen bli spännande och se om det blir en förändring till det bättre när de tar bort tonsillerna på henne. Det kan ju i alla fall inte bli sämre =)

Kram Erika

2 kommentarer:

  1. Vilka mästerverk!! När ska vi ta det därade kaffet då?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Jag känner precis detsamma, du är så varm och go så man blir så lätt smittad!!! Såklart ska vi ses snart, jag finns ju här=)

    Måla färdigt snabbt eller ta en paus hemma hos mig en dag, jag fixar lunch!
    Hur gick det hos doktorn??
    kramen

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!