torsdag 27 januari 2011

Dags att komma igång?

Ja, det är ju dags att ta tag i det här med träning och jag känner mig väldigt nöjd med att ha kommit igång med Body Balance, och det verkar som ryggen håller - äntligen! Har försökt köra två pass i veckan, det är en underbar träningsform och man får sån energi efteråt. Nästa vecka får det bli lite promenader också så fettförbränningen kommer igång. Fnulan har ju utmanat mig tills vi ska på Mamma Blogg galan (fler som ska dit kanske?) i Stockholm i maj. Tio kilo (minst) ska försvinna tills dess, så nu får det bli dags att fylla i den där träningsrutan...Träningsprodukter/hälsoprodukter på nätet handlar jag gärna hos BodyStore och de är också en av de reklambaners jag har valt att ha på min sida. För att fira att det är lönevecka erbjuder de fri frakt fram till söndag (30:e januari). Ange rabattkod: "PAYDAY" (anges högst uppe vid kassan). Så det är bara att börja "klicka"!

Ha en skön dag - här lyser solen från klarblå himmel - Härligt!

4 kommentarer:

  1. Jättejobbigt att jag utmanade dig.. usch så dum jag var! Men vet du Erika, idag fick jag en känsla i kroppen... Jag ska lämna Mira på dagis sen ta Frid rundan gåendes eller springandes! Tror du jag klarar det? Alltså att få tummen ur r*ven?
    Mira va helt slut igår, ungen sover en timme på dagis!!!! Brukar sova tre hemma!!!! Går ju inte!

    Puss sötnos! Och jag är stolt över dig!!

    SvaraRadera
  2. Visst ÄR det skönt att komma igång med träningen! Kör själv mina två pass Body Step i veckan och har tänkt hur länge som helst att styrketräningen måste väckas ur sin årslånga dvala..! Igår kom rycket - och kroppen är väckt OCH har OOONT! Men skönt ont... ;-) Kvällens Body Step-klass kommer att kännas som balsam...
    Kram på dig o lycka till med utmaningen (till dig också, Malin ;-))

    SvaraRadera
  3. 10 kilo??? Men ni verkar va två målmedvetna tjejer så det fixar ni nog.Du verkar ha kommit igång ordentligt!
    Bodystore har jag också på min sida. De är bra!!

    Hoppas du får en fin kväll!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!