fredag 28 januari 2011

Fredag!

Alla älskar vi väl fredagar och i detta huset är just fredagar väldigt speciellt. Min käre man jobbar för det mesta i Köpenhamn och är bara hemma på helgerna, så därför väntar alla i familjen på fredag när pappa ska komma hem. Nu har han varit på hemmaplan och jobbat några veckor och vi har fått mysa med honom varje kväll, känns väldigt lyxigt. Men i takt med att vädret blir bättre försvinner han snart över sundet igen. Fram tills dess njuter vi extra mycket, det är nästan som fredag varje kväll.

Ikväll ska man lyckas få in middag mellan handboll och Let´s Dance, inte lätt med alla dessa i-lands problem. Ha en underbar helg!

Här ser ni mina hjärtan:
Prinsessan Isolde
Kejsaren CeasarKung Ludwig och älskade mannen min

4 kommentarer:

  1. Fina familjen! Skönt att ni får tid att rå om varandra!!! Men du.. det va ord och inga visor!

    Love u åndå! Ja lunch blir det, kanske Sushi??? mmmmmmmmm

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är! Fast det var ingen bild på dig där :)
    Jag hoppas vi hinner se lite av bandyn för vi är på väg till Sthlm då.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Så fina ni är :) vackra bilder.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin liten familj:-)
    Skönt när man får rå om varandra!!

    Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!