måndag 6 februari 2012

Terapi kanske?

Jag är vansinnigt rädd för kor. Så fantastiskt tramsigt men sant. Försöker verkligen intala mig att det är inbillning men tyvärr inte. I våras var jag med barnen på kosläpp  och när kalvarna kom springandes fick jag hjärtat i halsgropen och flyttade mig långt från hagen. Vilken syn - mina barn tittade väldigt konstigt på sin mamma.
Så med den bakgrunden kan ni förstå min förtjusning när jag hittade denna bok, kanske kan den inhandlas som terapi =)

Hade en fantastiskt lördag i Höganäs och vackra Tine K, dock får ni vänta med alla fina bilder jag tog. Det är sjukstuga här hemma igen - denna gången är det min tur - så ni får nöja er med detta snabba inlägg idag.

Sköt om er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!