fredag 13 april 2012

Skor för en prinsessa

Det finns ju skor och sen finns det skor...
Jag är själv en av dem som skulle kunna fylla hela garderoben med just skor. Älskar verkligen att bläddra runt på alla skosidor på nätet och bara drömma! Häromdagen lyckades jag hitta dessa fantastiska flickskor av Mina. De är helt underbara!! Titta på skokartongen och på skopåsen - hela konceptet så genomarbetat. Vilken liten prinsessa skulle inte bli lycklig över dessa? 










"MINA grundades 2011 av Linda Gullberg, som under många år arbetat som skodesigner åt några av världens ledande skomärken. Under sin mammaledighet såg hon att det fanns ett glapp mellan form och funktion inom barnskor. Framför allt ballerinas till barn. I denna första kollektion som är ute nu leker hon med form, färg och massor av humor.

MINA handlar om att få fram form, funktion, glädje och kvalitet i en och samma sko. Skor som kommer göra den lilla foten lycklig och den stora foten avundsjuk!

MINA är barnskor till barn som vill uttrycka sin kreativitet och humor."


Hemsidan hittar du här




 Skön helg allihop!!

2 kommentarer:

  1. Verkligen superfina! Gillade de första paret! :)

    SvaraRadera
  2. Helt underbara skor! Jag blev förälskad i de solgula! Jag önskar dig en skön vecka! Zinnia

    SvaraRadera

Tack för att du valde att lämna en liten kommentar. Det förgyller min dag!